logo

You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML مقایسه اثر دو روش مراقبتی "تخلیه ادرار بسته" و "-باز" بر عوارض حاد پس از عمل ترمیم هیپوسپادیاس در کودکان
مرضیه فاطمیان، فاطمه علایی کرهرودی *، محسن روزرخ، اذن ا.... آذر گشب، فاطمه عبد ا... گرجی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر مصرف سوپ برنج بر وزن‌گیری و شاخص‌های خونی کودکان مبتلا به اسهال حاد: کارآزمایی بالینی یک‌سوکور
مجتبی کیان مهر، اشرف صابر، رضا احمدی، جلیل مشاری، مهدی بصیری مقدم *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثر آلرژی‌زایی گلبرگ و پرچم گل طاووسی در مرحله تکوینی مسن در خوکچه‌های هندی
الهام ایزی، سید مهدی بهشتی نصر *، احمد مجد
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه تاثیر ساکشن لوله تراشه به دو روش باز و بسته بر شاخص‌های همودینامیک بیماران بعد از عمل جراحی بای‌پس عروق کرونر تحت تهویه مکانیکی
علی محمد پور، شهرام امینی، محمد تقی شاکری، ساحره میرزایی *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی سودمندی اولتراسونوگرافی داپلکس در تشخیص آرتریت گیجگاهی
حسین عین‌اله‌زاده *، کاوه صمیمی، مصطفی سلطان سنجری
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML بررسی لکتین ‌هیستوشیمیایی قندهای انتهایی گلیکوکانژوگیت‌ها طی تمایزات سلول‌های گانگلیونی شبکیه چشم موش صحرایی
وحید ابراهیمی، الهام وجودی، علیرضا فاضل، علیرضا ابراهیم زاده *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثر عصاره آبی- الکلی سیاه دانه بر ترشح اسید و موکوس معدی در شرایط مهار سیکلواکسیژناز در موش‌های صحرایی
صغری پاسبان، سعید نیازمند *، محمد ناصر شافعی، محمد سوختانلو
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثر تزریق داخل صفاقی گلوکز بر حافظه احترازی غیرفعال در موش‌های صحرایی نر بالغ
زهرا اسداللهی *، احمد علی معاضدی، احمد علی پاپهن، حسین نجف زاده ورزی
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML تاثیر مداخلات آموزشی بر عزت نفس بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس
حجی محمد نوروزی، حمیدرضا زنده طلب *
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
XML اثر میدان‌های الکترومغناطیسی با فرکانس50هرتز بر سیتوکروم‌های P448 و P450 و هورمون‌های جنسی در موش‌های نر
وحیده سادات عباس نیا *، نفیسه پذیره
چکیده   -   Abstract -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue